Pages

April 24, 2010

New Template

Assalamualaikum semua.

Aku telah ditugaskan oleh Adzlan, ketua batch merangkap pemilik blog ini untuk ubah skit template blog. Err, bagi lawa sikit.

Sebenarnya, Lan tak mintak aku tolong. Aku yang terhegeh-hegeh nak buat. Aku dapat merasakan ini masanya untuk aku berkhidmat demi batch. Walaupun sedikit impak nya. Sekurang-kurangnya lebih menyedapkan mata.

Apa tidaknya, banyak blog batch yang lain tidak kira dari SBP/Kluster/Primier lebih cantik jika nak dibandingkan dengan seratas23.

Sekurang-kurangya aku telah mencuba untuk memberi kelainan dari sebelumnya.

Jikalau anda rasakan blog ini agak jambu, maaf. Ya, barangkali warna merah jambu dan biru eton agak bersifat feminim. Barangkali Geng Chambre suka. Err. lupakan.

Sebenarnya terdapat permasalahan yang mahu aku ujakan.

Pertama, wording seratas23 yang berwarna putih. Bagaimana untuk di remove? Sebenarnya tiada picture untuk header di situ. Background telak aku muatkan dengan wording seratas23 berwarna hitam emboss yang agak stylo itu.

Pendapat dan cadangan bolehlah di informasikan di FB aku.

11 , 023 legendary comments?:

ziesya zulkifli said...

cute!

Muhamad A Halim said...

setail

Izzat Iskandar said...

boleh tahan..
weh, buat ruang untuk photos satu..
discussion skali

biborn said...

hahahaha...
terkejut ak bler bkak blog nie td..
ngatkan salah blog..
bler bace bru tau yg kite pnye blog nie dah berwajah baru!
tahniah kepada pot2..
ang wat pki photoshop cs5 ke??(padahal nak bgtau yg ak da pki cs5)
hak3..

Lucid Ikemal said...

elleh bib.. aku guna cs3 je. xperlu yg latest. janji skill. haha..

biborn said...

teknologi baru dicipta untuk memudahkan kita pot..
menjimatkan masa..
mengurangkan tenaga kerja..
dan menghasilkan produk yang lebih berkualiti..
sebab 2 teknologi semakin berkembang...

lau x gune teknologi baek ko dok gua x payah g mane2 naek kereta..
jalan kaki jela..

Lucid Ikemal said...

wah2. terima kasih kerana menyedarkan aku. tapi cs4 aku xsuka. mals nak cs5 pulak. lagipun laptop aku belum cukup tahan dengan tahap tuh.. tkot nnt prestasi teruk plak. kan.

biborn said...

btol pot..
dr aspek 2 ak sokong ang..
ak rase cs3 dah memadai tok pro cam ang kan..
huhu..
dahla beraT,,,
menyusahkan tol..

Lucid Ikemal said...

haram xpro pun. hg lg hebat. skg ak tringin nak blaja ai lak. ilustrator.

biborn said...

hahahaha..
ak plak hebat..
ak dah bertahun x sentuh photoshop..
tp ak xkan lupe pot..
ang la guru ptame yg ajar ak photoshop..
wlu cmne pon ang ttp gru ak..
igt lg x dlu ang kate nak jd "the creators!"
ak ang ngn nami..

nti dah pro ai ajar ak lak..

Lucid Ikemal said...

hha. aku msih pegang prinsip cap ayam tuh.

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Post a Comment