February 19, 2012

Masihkah kau ingat?




Masihkah anda-anda semua ingat kehebatan rumah Garuda zaman kita muda-muda dahulu. Kah3, saja aku nak bagi panas budak-budak rumah lain. Maaf tadi aku baru lepas korek mengorek folder gambar yang aku simpan dari dulu sampai berhabuk tak pernah bukak. Dan terjumpa lah memori ini yang memang menjadi kenangan sampai akhir hayat.

Haa, tengok tu betapa hensem nye ketua rumah Garuda berdiri di sebelah trofi yang besar, dengan riak dan bangganya. Kah3, kesian si Akim, Shah dan Yob yang sedih melihat gambar ini. Maaf la yer. Jadi muda datang balik sekolah tebus balik.

Niat aku saja je nak post gambar-gambar ni, niat nak panaskan hati tu ada la sikit. Apapun tahniah pada rumah Enggang yang menang tarik tali tahun tu, sebab ramai budak-budak besar dari rumah tu, mana la kitorang yang tulang-tulang dapat lawan, tapi Alhamdulillah ada fight kira syukur dah la. 

Kepada kawan-kawan dari rumah yang lain, terima kasih tak terhingga atas usaha korang semua dahulu yang buatkan ramai antara kita tak akan dapat lupa kenangan yang manis. Bak kata Shila Amzah, 

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa.


Salam sayang, 
John_10



1 , 023 legendary comments?:

Ikemal said...

who dafuq is john?

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Post a Comment