Pages

January 2, 2010

Selamat Tahun Baru 2010

Selamat Tahun Baru 2010. Apa azam anda semua?

Sedar tak sedar dah berlalu tahun 2009, jadi boleh dianggap masuk tahun kedua kita semua meninggalkan bumi Seratas yang tercinta. Masing-masing sudah melanjutkan pelajaran di institusi-institusi pengajian tinggi sama ada dari sektor awam dan swasta. So, macam mana prestasi anda? Mesti gempaklah aku tau. Harap-harap kekal selalu. Tak sabar nak tengok lahirnya guru, doktor, jurutera dan lain-lain dari kalangan kita.

Sebelum berlabuh tirai 2009, segelintir ahli Batch 23 sempat gather di sekitar Taiping. Macam-macam aktiviti lah sempat diadakan dan yang paling best futsal malam tu. Memang enjoy habis. Tapi rasanya kalo lagi ramai lagi bagus. Malangnya, sekarang cuti kolej masing-masing tak sama. Ada yang cuti ada yang tak. Sebab itu Adzlan Syazni tengah mencari waktu yang sesuai supaya majoriti ahli Batch 23 boleh gather. Baru gempak!

p/s : Zaim, ramai tggu gambar futsal hari tu.Letak kat blog ang.

************

Kepada yang membaca blog ini, anda diharapkan dapat memberi sumbangan tak kira lah dari segi apa pun. Anda juga dijemput menjadi penulis blog ini supaya blog ini tak kosong macam tu saja. Siapa-siapa pun boleh.

Terakhir. Siapa-siapa yang agak nak kahwin tu jangan lupa jemput member weyh! Aku lapar nasi minyak.Haha.

3 , 023 legendary comments?:

Izzat Iskandar said...

jmput dtg knduri ak

biborn said...

at last...
post pertama tok taun 2010!

ADZLAN SYAZNI said...

SELAMAT TAHUN BARU KAWAN-KAWAN!!
ahaha...

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Post a Comment