Pages

January 19, 2010

CADANGAN BARU

Maaf sebab agak lama aku menyepi drp update belog ini. Aku terperangkap dengan kem dan beberapa urusan penting sebelum ini which consequently made me doesn't have time to update. By the way, tahniah dan sekalung penghargaan buat penulis-penulis lain yang sudi membantu perkembangan blog ini. Kpd mereka yg selalu ushar dan baca blog Batch 23 ini, teruskan sokongan anda dan sebar-sebarkanlah warkah kenangan kita ini kpd rakan-rakan lain yg belum mengetahuinya. (^-^)

Oh lupe plak...Selamat Tahun Baru untuk sume member Batch 23! Mmg dah lambat tapi sj nk wish jugak. Hehehe. Semoga tahun ini kita akan lebih berjaya dlm semua aspek kehidupan. Perbaikilah kesilapan dan kelemahan kita pada masa lalu, jadikanlah tahun ini sbg tahun yg lebih cemerlang dan bermakna buat kita semua. Boleh!

Aku telah menerima cadangan baru pasal reunion kita. Untuk tarikh yg aku nyatakan dahulu, memang semua cuti tapi hanya beberapa peratus shj dari kita yg boleh hadir pada Hari Raya Aidilfitri ke3 atau ke4. Ramai yg menjangkakan akan bersama keluarga pada hari berkenaan. Jadi, kini beberapa orang telah mencadangkan untuk buat reunion time bulan Mei nanti. Sebabnya, ramai budak Batch 23 yg cuti tika itu. Budak matrik dah habis matrik, dan budak U pun cuti semester time tu. Mmg waktu yg agak sesuai utk buat reunion bulan Mei nanti. So kalu betol nak buat reunion, kita kena la plan awal-awal.

Nombor satu---apakah tarikh spesifik reunion kita itu?? Nombor dua---di mana nak buat reunion?? Sesiapa yg ada idea, tolong bgtaw kpd aku cepat-cepat taw! Kol/sms/fb/emel je kt aku. So that ak bleh buat survey utk kompemkan kehadiran dan availability secepat mungkin. Siyes reunion ni bukan benda main-main. Harap sgt kita dapat berkumpul satu batch, gather sama-sama balik. Ia HANYA akan berjaya jika 100% kita komited lalu bersama usahakannya melalui respons dan perancangan yg bagus. So, give your full cooperation ye!


~gambar hiasan sbg kenangan~

8 , 023 legendary comments?:

Izzat Iskandar said...

Weh!jgn buat mei!ak xbalik lg..
ak balik July!hehe..

ADZLAN SYAZNI said...

ahaha...
July plak!
sape lg cuti bln July??

ziesya zulkifli said...

mei= nak mbek sjil spm
=)
julai..xcuti~

cutiefasha said...

mei tak cuti..hujung jun ke, julai ke...time tu best..hehe

Izzat Iskandar said...

weh,ak balik jun!silap2,hehe

Lucid Ikemal said...

julai ak nak g medan.

aCe said...

Mei ok.. free...
Jun tk leh... aku free ujung mnggu ja dr ptg Khamis,ari Jumaat n Sabtu...

@lfiangostAngels said...

aku cuti jun jgak~

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Post a Comment